Jaarverslag 2017

Hierbij ons eerste jaarverslag onder de nieuwe naam Partners Pays-Dogon. Een eerste weerslag van onze samenwerking. Het was een heel bijzonder jaar: we hebben elkaar beter leren kennen, nieuwe manieren gevonden om te overleggen en om werkelijk de integraliteit van de projecten en activiteiten nog meer te integreren. Ook een bijzonder jaar omdat ADI, in de personen van Amatigue Dara en Saidou Temme een bezoek brachten aan Nederland en zo met vele van onze donoren kennis konden maken, maar ook onze donoren konden horen en zien wat de gezamenlijke Partnerschap tussen PPD en ADI oplevert. We hopen dat iedereen zich laat inspireren door wat er mogelijk is en hoe we door Partnerschap en vertrouwen veel voor elkaar krijgen. Maar zoals altijd ook waar het nog beter of anders kan of moet. En ook dat leest u in het verslag, de plannen voor 2018 en verder.

Omdat dit ons eerste jaarverslag is, hebben we besloten het eerste deel van het boek te wijden aan het algemene inzichten in al onze activiteiten. Als je alleen over de ontwikkeling in 2017 wilt lezen, ga dan naar pagina 31. We bedanken iedereen voor de geweldige bijdragen in 2017 en hopen op u en nog vele anderen wederom te kunnen rekenen in 2018 om het groeiend aantal projecten in de Dogon te kunnen realiseren.

Veel leesplezier!